.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رازهای دل کردان

محمدجعفر بهداد مدیرعامل ایرنا در خبرگزاری ایرنا نوشت: کردان رفت. نمي دانم از عوامل جفا به خودش گذشت يا نه ، ولي مي دانم روح زخمي خود را از منجلاب اين دنياي فاني نجات داد و رفت.

او را از زماني مي شناسم که سازمان صدا و سيما را با همه سختي ها و پيچيدگي هايش اداره مي کرد تا رئيس سازمان بتواند با خيال آسوده به جلسات سياسي، تدريس دانشگاهي و ساير اموري که يک فرد را به سياستمداري شناخته شده تبديل مي کند، برسد. کردان خيلي ها را در دوران غربت سياسي شان از تنهايي و روزمرگي به مسير فعاليت با نشاط و اثر گذار کشاند تا به ذخيره اي براي شکل گيري جبهه اصولگرايي در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب اسلامي تبديل شوند، بي ادعا، بي هياهو، بي تکلف، مخلص، صبور و دائما" متوسل به "زهراي مرضيه " (س) بود و اين را همه آنهايي که از نزديک با او همکار و هم کلام بودند، مي دانند.

راستي! چه کساني به کردان ظلم کردند؟ اگر روزهاي جفاکاري به کردان و صحنه گردانان پنهان و پيداي آن نمايش شوم را مرور کنيم، اتفاقا به نام ها و نشانه هايي مي رسيم که بعضي از آنها نام و نشان امروز خود را مديون مجاهدت و صبوري کردان بوده اند، اما شهوت به قدرت رسيدن يا در قدرت ماندن آنها را به عناصري ناسپاس ، بلکه ستمکار تبديل کرد. 30 سال خدمتگزاري خالصانه کردان به انقلاب، ناگهان در تند بادي از هواپرستي چند آدم تازه به دوران رسيده و جوياي نام به فراموشي سپرده شد تا يک خدمتگزار، چهره اي متقلب ، دروغگو و حتي حرامخوار معرفي شود .

کردان رفت با همه گفتني هاي ناگفته اش در باره هويت پنهان بعضي ها ، اما همان اندک رازهاي دلش را که يک ماه قبل براي برخي نزديکانش بازگو کرد، مخاطبش را متحير مي ساخت که چگونه او از اين همه اخبار و اطلاعات براي دفاع از خود در مقابل کينه توزان و حسودان و قدر ناشناسان بهره برداري نکرد . وقتي از او خوستم اين حرفها را لااقل براي ثبت در تاريخ بنويسد، گفت بيم آن را دارد که بوي انتقامجويي شخصي بدهد و تخريب برخي عناصر -ولو آنکه چهره واقعي شان را پشت نقاب ارزشگرايي پنهان کرده باشند- به اعتبار يک مجموعه بزرگ لطمه بزند.

کردان ، وقتي که به روابط و مناسبات خود با شاخه به ظاهر اصولگراي باند قدرت- ثروت پايان داد و در برابر جريان "نه احمدي نژاد" ايستاد، مي دانست هم چپ هاي اصولگرا شده او را به راحتي نخواهند پذيرفت و هم جريان قدرت- ثروت او را تخريب خواهد کرد، اما همواره تاکيد مي کرد؛‌ احمدي نژاد با خدمت به مردم غم و غصه را از دل و چهره نظام زدود و ما در تمام مدت کار سياسي و اعتقادي مان دنبال همين وضعيت بوديم.

اين، تمام دغدغه مرحوم کردان بود وهمين نگرش شايد از نظر بعضي ها جرم کمي نبود!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی علی نژاد از ساری 7 آذر 1388
کردان مظلوم دهه 80 بود و مظلومیت او به مانند شهید بهشتی عزیز تا ابد بر پیشانی کثیف دوستان گرگ صفت - نامرد و خبیث که بعضا برخی از آنان از هم ولایتی ها و آبشخور دستان پربرکت او بودند خواهد ماند - کردان عزیز قربانی توطئه سیاسان قدرت طلب که اخلاق سیاسی اسلامی را آلوده مطامع شخصی و مافیائی خود و باند مخوف برانداز کردند شد- مازندران تا صد سال دیگه مدافع و میهن پرستی به مانند او را در خود نخواهد دید -او فقط یک ساروی صرف نبود بلکه دلش برای سربلندی مازندران و مازندرانی ها می تپید - کردان عزیز برای همه ما شهید در راه حق و عدالت - پهلوانی و جوانمردی - مسلمان با اخلاق نیک اسلامی و میهن پرستی تمام عیار - مدافع اسلام و ایران عزیز - مطیع محض امام و رهبری هستی و به مانندمولا علی ع که نامت نیز بنام آن مبارک عظیم متبرک است مظلوم بودی - مظلوم زیستی - و مظلوم از میان دوستان پر کشیدی و به ملکوت اعلی شتافتی - روحت شاد ای همیشه زنده تاریخ مازندران (مهدی علی نژاد از ساری)
علی نقی ذاکری 8 آذر 1388
طرفداران متعصب و دواتشه کردان فقط کسانی هستند که از ناحیه ایشان یک شبه و بدون اندک شایستگی و لیاقت به موقعیتهای بالایی رسیده اند .وگرنه کردان هیچ شباهتی به شهید بهشتی ندارد.اینکه نمایندای را صرفا بخاطر بیا ن واقعیتها در مجلس کثیف و گرگ صفت و نامرد و خبیث بخوانیم و در تعریف از یک فرد مطالب اغراق امیز بکار ببریم و روشنگری افراد واقع بین و دلسوز را درج ننماییم اینها نشان از مظلومیت ایشان ندارد.
هردمبيل 8 آذر 1388
بس است اين نوحه خواني هاي بي حاصل و بازي با كلمات يك نكته كاملا مشخص است كه مرحوم كردان بدون داشتن مدرك دانشگاهي خودرادكتر جازده بود وبعد هم درمقابل كساني كه وي را به دروغ گويي متهم مي كردند ووضع خصمانه مي گرفت .درضمن به آقاي بهداد گوشزد مي كنم كه خداي متعال در قران فرموده است كه انما بتقبل الله من المتقين يعني فقط ثقوا شرط قبولي عمل است ودروغ گويي بزرگترين شاخص بي تقوايي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 8 آذر 1388
کردان از میان ما رفته و غم سنگین تنهاییش را با خود برد. باید کردان های دیگر امروز را در یابیم تا در نبودشان غم امروز بر نگاهمان سنگینی نیفکند.
علی اولی 8 آذر 1388
کردان مظلوم دهه 80 بود و مظلومیت او به مانند شهید بهشتی عزیز تا ابد بر پیشانی کثیف دوستان گرگ صفت - نامرد و خبیث که بعضا برخی از آنان از هم ولایتی ها و آبشخور دستان پربرکت او بودند خواهد ماند - کردان عزیز قربانی توطئه سیاسان قدرت طلب که اخلاق سیاسی اسلامی را آلوده مطامع شخصی و مافیائی خود و باند مخوف برانداز کردند شد- مازندران تا صد سال دیگه مدافع و میهن پرستی به مانند او را در خود نخواهد دید -او فقط یک ساروی صرف نبود بلکه دلش برای سربلندی مازندران و مازندرانی ها می تپید - کردان عزیز برای همه ما شهید در راه حق و عدالت - پهلوانی و جوانمردی - مسلمان با اخلاق نیک اسلامی و میهن پرستی تمام عیار - مدافع اسلام و ایران عزیز - مطیع محض امام و رهبری هستی و به مانندمولا علی ع که نامت نیز بنام آن مبارک عظیم متبرک است مظلوم بودی - مظلوم زیستی - و مظلوم از میان دوستان پر کشیدی و به ملکوت اعلی شتافتی - روحت شاد ای همیشه زنده تاریخ مازندران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.